Zwrócone i zwrotne

Zwrócone i zwrotne

 

Renderowane z powodu braku lub niezgodności

Jeśli otrzymałeś nieprawidłowy lub uszkodzony produkt, Przekaż to z adresem e -mail info@Poptoys.it I natychmiast aktywujemy bezpłatną wymianę, zgodnie z tą procedurą:

  • Wyślij nam zdjęcia niepoprawnego lub uszkodzonego produktu z jakąkolwiek notatką
  • Spakuj produkt, który otrzymałeś podczas jego otrzymania
  • Otrzymasz nowy produkt*
  • W momencie dostarczenia nowego produktu będziesz musiał zwrócić niepoprawny lub uszkodzony kurier

*Jeśli produkt nie jest dostępny, zostaniesz poproszony o wybranie nowego produktu lub otrzymasz pełny zwrot kosztów poniesionych

Prawo odstąpienia od umowy

Masz prawo wycofać się z umowy, nie wskazując na powody, w ciągu 14 dni, odkąd ty lub osoba trzecia odpowiedzialna (i) otrzymałeś produkt lub (ii) w przypadku zakupu kilku produktów dostarczanych osobno za pomocą jednego zamówienia , Otrzymał ostatni produkt.

Jeśli wycofanie wynika z powodów osobistych i nie można nam było nam przypisać (uszkodzonego lub niepoprawnego produktu) otrzymasz zwrot kosztów (po otrzymaniu produktu) odliczonego od wszystkich poniesionych kosztów wysyłki, a koszty zwrotu będą Twój koszt.

Aby skorzystać z prawa do wycofania, należy poinformować Poptoys, z zarejestrowanym biurem w Rzymie, o swojej decyzji, wysyłając wiadomość e -mail na adres: info@poptoys,it. Po którym otrzymasz wiadomość e -mail z potwierdzeniem wycofania wycofania, zawierającą instrukcje dotyczące powrotu produktu.

Aby uszanować termin wycofania, wystarczy wysłać wniosek przed upływem okresu wycofania.

Jeśli ponownie otrzymasz zwrot kosztów, które dokonałeś, z wyłączeniem poniesionych kosztów dostawy, w ciągu 14 dni od czasu, gdy otrzymamy decyzję o wycofaniu się. Zwroty te zostaną dokonane przy użyciu tego samego sposobu płatności, które są używane do początkowej transakcji, chyba że zażądasz zwrotu z innego sposobu płatności, w tym przypadku wszelkie dodatkowe koszty będą kosztować wynikające z różnych środków płatności od wybranych przez ciebie .

Jeśli otrzymałeś produkt, jesteś proszony o zwrot go bez nadmiernego opóźnienia, a w każdym razie w ciągu 14 dni od dnia przekazywania wycofania. Termin jest szanowany, jeśli szanujesz aktywa przed upływem okresu 14 -dniowego. Bezpośrednie koszty zwrotu towaru będą na Twój koszt. Jeśli wykonasz wypłatę za pośrednictwem Witryny za pomocą usługi zwrotnej oferowanej przez Witrynę, zanim potwierdzi wniosek o wypłata, otrzymasz koszt transportu zwrotu towaru.

Jesteś odpowiedzialny wyłącznie za spadek wartości towarów wynikających z manipulacji innej od tego niezbędnego do ustalenia charakteru, cech i funkcjonowania towarów.

 

 

Zaloguj sie

Zapomniałeś hasła?

Nie masz jeszcze konta?
Utwórz profil